Enter Könyvelő Iroda
Enter Könyvelő Iroda

Bevallási határidő: 2009. február 15.

2009. február 15-ig minden cégnek (amely legalább egy főt foglalkoztat) egy bevallást kell elküldenie az OMMF felé, hogy mely cég a foglalkozás-egészségügyi (üzemorvos) szolgáltatójuk, milyen besorolásban hány dolgozójuk dolgozik.

Azért keresem meg levelemmel, mert túl sok cégnél nem tudnak erről a kötelezettségről.

Korábban, amíg az ÁNTSZ felügyelte a foglalkozás-egészségügyi rendszert, addig nem sok ellenőrzés volt, nem is sokan foglalkoztak ezzel a kérdéssel.

Amióta ez átkerült az OMMF (Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség, Cím: 1024 Bp. Margit krt. 85. Tel: 06 (1) 346 9400, http://www.ommf.gov.hu) hatáskörébe, folyamatosan tartanak munkaügyi ellenőrzést. Sőt, ha nem érkezik meg a bevallás, fennáll a kockázata, hogy pont ezért jönnek ki ellenőrizni, ami legjobb esetben is időt és energiát vesz el.

Mi a teendő?

Ha nincs bejelentett alkalmazott a cégében, akkor semmi teendője nincs és foglalkozás egészségügyi partnerrel sem kell szerződnie. A továbbiak csak a bejelentett munkavállalóval rendelkező cégekre vonatkoznak:

  • Ha nincs kapcsolata foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóval, akkor érdemes kötni minél hamarabb egy céggel szerződést. Mi minden ügyfelünket tájékoztatjuk erről a bevallási kötelezettségről, és ingyenesen, kérés nélkül elkészítjük a bevallást. Hogy most könnyebb legyen minket választani, több kedvezményt és ajándékot kínálunk az ügyfeleinknek, amiről később olvashat.
  • Ha van foglalkozás-egészségügyi céggel kapcsolata, de nem értesítették Önöket erről a bevallásról, akkor érdemes elgondolkodni, hogy milyen szolgáltatást kapnak Önök a partnerüktől. Bosszantó dolog kapni egy átfogó munkaügyi ellenőrzést, csak azért mert nem tájékoztatott a partnerünk egy bevallási kötelezettségről. Másrészt mi úgy gondoljuk, hogy ha a foglalkozás-egészségügyi partnerük rendesen elvégezte év közben a teendőit, akkor minden adat rendelkezésére áll - lényegében egy gombnyomás és kész minden ügyfélnek a bevallása - illendő ingyenesen elkészíteniük a bevallást. (Bár ha ezt nem vállalták a szerződésükben, akkor jogilag kérhetnek ezért külön felárat, vagy akár megtagadhatják ennek az elkészítését.)
  • Javaslom, hogy a könyvelőjét ne kérje meg ennek a bevallásnak az elkészítésére, mert bár látszólag ez is egy hivatalnak küldendő bevallás, amikkel mi is a könyvelőnket szoktuk megbízni, ehhez nincs meg semmilyen adatuk, és a legkevésbé sem tartozik az ő feladataik közé. Ez a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóhoz tartozik.

MAGUNKRÓL ÉS A MI AJÁNLATUNKRÓL:

Az EU-TEL Kft. 1999 óta működik. Budapesten több helyen is van rendelőnk, de min. 5 fős cégek esetén ingyenesen kiszállunk és a cég telephelyén végezzük el a szükséges vizsgálatokat.

Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ügyfélbarát módon nyújtsa ezt az egészségügyi szolgáltatást.

Orvosaink a témában a legtapasztaltabbak között vannak és felelősségteljesen, alaposan végzik a munkájukat. Mindezek ellenére az egyik legkedvezőbb árat nyújtjuk a piacon.

Az EU-tel kft. az OMMF partnere a "foglalkoztatás biztonságáért" programban, így az OMMF rendszeresen felhívja a figyelmünket a jogszabályok változásaira, konzultációt folytat a jogszabályok szükséges módosításairól. Szakmai napokon veszünk részt, amelyeken az OMMF ellenőrzési tapasztalatok és konkrét jogesetek ismertetésével, a vonatkozó jogszabályok értelmezésével segíti a munkavédelmi és munkaügyi jogszabályok helyes alkalmazását.

Rendelőink:

  • 1033 Budapest, Tavasz u. 7.
  • 1158 Budapest, Apolló u. 61.
  • 1188 Budapest, Bercsényi Miklós u. 73.

 

2009. március 1-ig az alábbi ajánlatot kínáljuk
a velünk szerződést kötő ügyfeleinknek:

 

  • 30% kedvezmény a 2009-es hivatalos árakból, minimum 3 fő esetén (lejjebb konkrét árakat is talál).
  • A kedvezmény mértékére garanciát vállalunk 3 éven keresztül.
  • Ingyenes kiszállás, helyben elvégzett vizsgálatok minimum 5 fő esetén (évente egyszer).
  • Ingyenes irodai masszázs a cég dolgozóinak egy alkalommal, minimum 5 fő esetén (Ez kb. 1500 Ft/fő értéket képvisel). Információk a masszázsról: www.gyogyitomasszazs.hu
  • Ingyenesen elkészítjük a foglalkozás-egészségüggyel kapcsolatos bevallásokat.
  • Folyamatos telefonos ügyeletet tartunk (hétköznap 9-16 óráig), melynek költségét tartalmazza az alap szolgáltatási árunk, Önnek nem kell ezért külön fizetnie.
  • Ha minket választ, akkor biztos lehet a szolgáltatás színvonalában és alaposságában, mert egy olyan cég a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatója, aki az OMMF partnere a "foglalkoztatás biztonságáért" programban.

Nézze meg honlapunkat is: www.eu-tel.hu - itt bővebb információt talál a törvényi háttérről, a szolgáltatásainkról és az akciónkról is.

A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatások körét és azok árait törvény, rendelet szabályozza. A 2009-re vonatkozó Minisztériumi rendelet tervezetben szereplő árakból mi 30% kedvezményt kínálunk Önnek és 3 évig tartjuk a kedvezmény mértékét. (Ez az ajánlat min. 3 fő esetén érvényes, az alatt sajnos nem tudunk kedvezményt adni.)
Egy példa: Egy titkárnő esetében a minisztériumi rendelet szerint 9.500 Ft/év az ajánlott ár, de mi csak 6.650 Ft éves díjat számítunk fel Önöknek. A weboldalunkon még több információt fog találni:
www.eu-tel.hu/araink.html

Foglalkozás-egészségügyi ALAPELLÁTÁS díjazása:

Besorolás Alapár  "2009. év eleji kedvezmény" akciós ár 
 "D" Foglalkozás-egészségi osztály     9.500 Ft/fő/év    6.650 Ft/fő/év
 "C" Foglalkozás-egészségi osztály   12.800 Ft/fő/év    8.960 Ft/fő/év
 "B" Foglalkozás-egészségi osztály   16.300 Ft/fő/év  11.410 Ft/fő/év
 "A" Foglalkozás-egészségi osztály   19.000 Ft/fő/év  13.300 Ft/fő/év

A kedvezmény min. 3 fő esetén érvényes. Kevesebb, mint 3 fő esetén az alapárat kell alkalmazni.

MEGRENDELÉS MENETE:

Biztosítani szeretnénk, hogy kényelmesen, kötelezettségtől mentesen jelentkezzen nálunk. A szerződés csak akkor lép érvénybe, amikor Ön befizette az első éves díjat. Addig bármikor, költségmentesen visszamondhatja a megrendelését.

  1. lépés: Minél előbb küldjön egy válaszlevelet vagy telefonon jelezze, hogy részt kíván venni a 30%-os kedvezményes "2009. év eleji kedvezmény" akciónkban. Kérem, ha e-mailt ír, akkor feltétlenül írjon bele egy telefonszámot, ahol elérhetjük.
  2. lépés: Megkeressük Önt telefonon és egyeztetjük a munkavállalók besorolását (A törvény 4 kategóriába sorolja a munkavállalókat a munka veszélyei alapján) és együtt kiszámoljuk az alapszolgáltatás első éves díját és minden egyéb kérdésére válaszolunk.
  3. lépés: Ehhez a levélhez csatoltunk egy szerződéstervezetet, amelyet ha aláírva elküldenek nekünk, mi kiállítjuk az első éves díjról a számlát és ezt átutalva érvénybe lép a szerződés.
  4. lépés: Ezután elkezdjük a munkát: Megvizsgáljuk az összes dolgozót, elkészítünk minden, a törvényi előírásoknak megfelelő dokumentációt, hogy egy ellenőrzés folyamán mindent rendben találjanak Önöknél. Mindezt az Önök igénye szerint, a lehető legkényelmesebben.

Jelentkezéshez, kérem, válaszoljon e-mailben és küldjön egy telefonos elérhetőséget, vagy ha Önnek kényelmesebb, hívjon engem a 06 20 779 2828-as telefonszámon. Mindkét esetben hivatkozzon a "2009. év eleji kedvezmény" akciónkra!

Azt remélem, hogy levelemmel több cégnek tudtam segíteni!

Tisztelettel:
Szabó Katalin
Foglalkozás-egészségügyi programvezető
szabo.katalin@eu-tel.hu
06 (20) 779 2828

Honlap >>

2009.01.26.

Fórum - Hozzászólás a fórumban >>

Tippek!

Tudja mennyi látogatót, ügyfelet és bevételt jelent a jó pozíció?
Fontos Önnek a honlapja látogatottsága, cége bevétele?
Vegyen részt a Google hirdetési kampányunkban!
www.googlereklam.hu

Tisztelt Cégvezető!
Miért fizetne évente 50-80 ezer forintot, más cégkeresőkbe?
Nálunk, akár ingyen regisztrálhatja cégét!
Magyar Tudakozó - Magyarország Cégkeresője!

Linkweb - Linkgyűjtemény
Mutassa be honlapját, szolgáltatását, tevékenységét portálunkon!
www.linkweb.hu