2009. február 15-ig minden cégnek (amely legalább egy főt foglalkoztat) egy bevallást kell elküldenie az OMMF felé, hogy mely cég a foglalkozás-egészségügyi (üzemorvos) szolgáltatójuk, milyen besorolásban hány dolgozójuk dolgozik.
Azért keresem meg levelemmel, mert túl sok cégnél nem tudnak erről a kötelezettségről.
Korábban, amíg az ÁNTSZ felügyelte a foglalkozás-egészségügyi rendszert, addig nem sok ellenőrzés volt, nem is sokan foglalkoztak ezzel a kérdéssel.
Amióta ez átkerült az OMMF (Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség, Cím: 1024 Bp. Margit krt. 85. Tel: 06 (1) 346 9400, http://www.ommf.gov.hu) hatáskörébe, folyamatosan tartanak munkaügyi ellenőrzést. Sőt, ha nem érkezik meg a bevallás, fennáll a kockázata, hogy pont ezért jönnek ki ellenőrizni, ami legjobb esetben is időt és energiát vesz el.
Mi a teendő?
Ha nincs bejelentett alkalmazott a cégében, akkor semmi teendője nincs és foglalkozás egészségügyi partnerrel sem kell szerződnie. A továbbiak csak a bejelentett munkavállalóval rendelkező cégekre vonatkoznak:
- Ha nincs kapcsolata foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóval, akkor érdemes kötni minél hamarabb egy céggel szerződést. Mi minden ügyfelünket tájékoztatjuk erről a bevallási kötelezettségről, és ingyenesen, kérés nélkül elkészítjük a bevallást. Hogy most könnyebb legyen minket választani, több kedvezményt és ajándékot kínálunk az ügyfeleinknek, amiről később olvashat.
- Ha van foglalkozás-egészségügyi céggel kapcsolata, de nem értesítették Önöket erről a bevallásról, akkor érdemes elgondolkodni, hogy milyen szolgáltatást kapnak Önök a partnerüktől. Bosszantó dolog kapni egy átfogó munkaügyi ellenőrzést, csak azért mert nem tájékoztatott a partnerünk egy bevallási kötelezettségről. Másrészt mi úgy gondoljuk, hogy ha a foglalkozás-egészségügyi partnerük rendesen elvégezte év közben a teendőit, akkor minden adat rendelkezésére áll - lényegében egy gombnyomás és kész minden ügyfélnek a bevallása - illendő ingyenesen elkészíteniük a bevallást. (Bár ha ezt nem vállalták a szerződésükben, akkor jogilag kérhetnek ezért külön felárat, vagy akár megtagadhatják ennek az elkészítését.)
- Javaslom, hogy a könyvelőjét ne kérje meg ennek a bevallásnak az elkészítésére, mert bár látszólag ez is egy hivatalnak küldendő bevallás, amikkel mi is a könyvelőnket szoktuk megbízni, ehhez nincs meg semmilyen adatuk, és a legkevésbé sem tartozik az ő feladataik közé. Ez a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatóhoz tartozik.
MAGUNKRÓL ÉS A MI AJÁNLATUNKRÓL:
Az EU-TEL Kft. 1999 óta működik. Budapesten több helyen is van rendelőnk, de min. 5 fős cégek esetén ingyenesen kiszállunk és a cég telephelyén végezzük el a szükséges vizsgálatokat.
Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ügyfélbarát módon nyújtsa ezt az egészségügyi szolgáltatást.
Orvosaink a témában a legtapasztaltabbak között vannak és felelősségteljesen, alaposan végzik a munkájukat. Mindezek ellenére az egyik legkedvezőbb árat nyújtjuk a piacon.
Az EU-tel kft. az OMMF partnere a "foglalkoztatás biztonságáért" programban, így az OMMF rendszeresen felhívja a figyelmünket a jogszabályok változásaira, konzultációt folytat a jogszabályok szükséges módosításairól. Szakmai napokon veszünk részt, amelyeken az OMMF ellenőrzési tapasztalatok és konkrét jogesetek ismertetésével, a vonatkozó jogszabályok értelmezésével segíti a munkavédelmi és munkaügyi jogszabályok helyes alkalmazását.
Rendelőink:
- 1033 Budapest, Tavasz u. 7.
- 1158 Budapest, Apolló u. 61.
- 1188 Budapest, Bercsényi Miklós u. 73.
2009. március 1-ig az alábbi ajánlatot kínáljuk
a velünk szerződést kötő ügyfeleinknek:
- 30% kedvezmény a 2009-es hivatalos árakból, minimum 3 fő esetén (lejjebb konkrét árakat is talál).
- A kedvezmény mértékére garanciát vállalunk 3 éven keresztül.
- Ingyenes kiszállás, helyben elvégzett vizsgálatok minimum 5 fő esetén (évente egyszer).
- Ingyenes irodai masszázs a cég dolgozóinak egy alkalommal, minimum 5 fő esetén (Ez kb. 1500 Ft/fő értéket képvisel). Információk a masszázsról: www.gyogyitomasszazs.hu
- Ingyenesen elkészítjük a foglalkozás-egészségüggyel kapcsolatos bevallásokat.
- Folyamatos telefonos ügyeletet tartunk (hétköznap 9-16 óráig), melynek költségét tartalmazza az alap szolgáltatási árunk, Önnek nem kell ezért külön fizetnie.
- Ha minket választ, akkor biztos lehet a szolgáltatás színvonalában és alaposságában, mert egy olyan cég a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatója, aki az OMMF partnere a "foglalkoztatás biztonságáért" programban.
Nézze meg honlapunkat is: www.eu-tel.hu - itt bővebb információt talál a törvényi háttérről, a szolgáltatásainkról és az akciónkról is.
A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatások körét és azok árait törvény, rendelet szabályozza. A 2009-re vonatkozó Minisztériumi rendelet tervezetben szereplő árakból mi 30% kedvezményt kínálunk Önnek és 3 évig tartjuk a kedvezmény mértékét. (Ez az ajánlat min. 3 fő esetén érvényes, az alatt sajnos nem tudunk kedvezményt adni.)
Egy példa: Egy titkárnő esetében a minisztériumi rendelet szerint 9.500 Ft/év az ajánlott ár, de mi csak 6.650 Ft éves díjat számítunk fel Önöknek. A weboldalunkon még több információt fog találni: www.eu-tel.hu/araink.html
Foglalkozás-egészségügyi ALAPELLÁTÁS díjazása:
Besorolás |
Alapár |
"2009. év eleji kedvezmény" akciós ár |
"D" Foglalkozás-egészségi osztály |
9.500 Ft/fő/év |
6.650 Ft/fő/év |
"C" Foglalkozás-egészségi osztály |
12.800 Ft/fő/év |
8.960 Ft/fő/év |
"B" Foglalkozás-egészségi osztály |
16.300 Ft/fő/év |
11.410 Ft/fő/év |
"A" Foglalkozás-egészségi osztály |
19.000 Ft/fő/év |
13.300 Ft/fő/év |
A kedvezmény min. 3 fő esetén érvényes. Kevesebb, mint 3 fő esetén az alapárat kell alkalmazni.
MEGRENDELÉS MENETE:
Biztosítani szeretnénk, hogy kényelmesen, kötelezettségtől mentesen jelentkezzen nálunk. A szerződés csak akkor lép érvénybe, amikor Ön befizette az első éves díjat. Addig bármikor, költségmentesen visszamondhatja a megrendelését.
- lépés: Minél előbb küldjön egy válaszlevelet vagy telefonon jelezze, hogy részt kíván venni a 30%-os kedvezményes "2009. év eleji kedvezmény" akciónkban. Kérem, ha e-mailt ír, akkor feltétlenül írjon bele egy telefonszámot, ahol elérhetjük.
- lépés: Megkeressük Önt telefonon és egyeztetjük a munkavállalók besorolását (A törvény 4 kategóriába sorolja a munkavállalókat a munka veszélyei alapján) és együtt kiszámoljuk az alapszolgáltatás első éves díját és minden egyéb kérdésére válaszolunk.
- lépés: Ehhez a levélhez csatoltunk egy szerződéstervezetet, amelyet ha aláírva elküldenek nekünk, mi kiállítjuk az első éves díjról a számlát és ezt átutalva érvénybe lép a szerződés.
- lépés: Ezután elkezdjük a munkát: Megvizsgáljuk az összes dolgozót, elkészítünk minden, a törvényi előírásoknak megfelelő dokumentációt, hogy egy ellenőrzés folyamán mindent rendben találjanak Önöknél. Mindezt az Önök igénye szerint, a lehető legkényelmesebben.
Jelentkezéshez, kérem, válaszoljon e-mailben és küldjön egy telefonos elérhetőséget, vagy ha Önnek kényelmesebb, hívjon engem a 06 20 779 2828-as telefonszámon. Mindkét esetben hivatkozzon a "2009. év eleji kedvezmény" akciónkra!
Azt remélem, hogy levelemmel több cégnek tudtam segíteni!
Tisztelettel:
Szabó Katalin
Foglalkozás-egészségügyi programvezető
szabo.katalin@eu-tel.hu
06 (20) 779 2828
Honlap >>
2009.01.26.
Fórum - Hozzászólás a fórumban >>
Tippek!
Tudja mennyi látogatót, ügyfelet és bevételt jelent a jó pozíció?
Fontos Önnek a honlapja látogatottsága, cége bevétele?
Vegyen részt a Google hirdetési kampányunkban!
www.googlereklam.hu
Tisztelt Cégvezető!
Miért fizetne évente 50-80 ezer forintot, más cégkeresőkbe?
Nálunk, akár ingyen regisztrálhatja cégét!
Magyar Tudakozó - Magyarország Cégkeresője!
Linkweb - Linkgyűjtemény
Mutassa be honlapját, szolgáltatását, tevékenységét portálunkon!
www.linkweb.hu