Enter Könyvelő Iroda
Enter Könyvelő Iroda

Humorral sarcol az APEH

2008.05.09.

Az adóhatóság a jelenleginél barátságosabb imázs kialakítására törekszik, az új kommunikációs stratégia részeként humorral emlékezteti az adózókat a bevallási idő közeledtére.

Városi plakátokon, city lightokon emlékeztet az adóhatóság a bevallási határidő közeledtére, amelyeken az adóhatóságtól szokatlan módon, humorosan szólítják meg a „célcsoportot”.

Május elsejétől megváltozott az APEH logója is, az újszerű kommunikációval az adóhatóság azt szeretné érzékeltetni, hogy nem csak hatóságként, hanem szolgáltató is. Az adóhatóság megítélése egyébként nem mondható negatívnak más állami szervezetekhez képest: az Üzlet és Siker korábbi felmérése szerint az emberek elégedettebbek az APEH-hel, mint a rendőrséggel vagy az egészségüggyel.

Városi plakátokon, city lightokon emlékeztet az adóhatóság a bevallási határidő közeledtére, amelyeken az adóhatóságtól szokatlan módon, humorosan szólítják meg a „célcsoportot”.

Május elsejétől megváltozott az APEH logója is, az újszerű kommunikációval az adóhatóság azt szeretné érzékeltetni, hogy nem csak hatóságként, hanem szolgáltató is. Az adóhatóság megítélése egyébként nem mondható negatívnak más állami szervezetekhez képest: az Üzlet és Siker korábbi felmérése szerint az emberek elégedettebbek az APEH-hel, mint a rendőrséggel vagy az egészségüggyel.

Forrás: Figyelő Net

Hozzászólás a fórumban >>

Tippek!

Hitel és Befektetési megoldások! >>

Hirdessen a Magyar Tudakozó oldalain >>

Számviteli és egyéb szabályzatok elkészítése >>

Linkweb - Készítse el cégbemutatóját portálunkon >>

Hatékony üzleti honlapokat készítünk megfizethető áron >>