|
|
Telefonos ügyintézői rendszer az adóhatóságnálAz állami adóhatóságnál az általános telefonos tájékoztató rendszer mellett működik egy telefonos ügyintézést biztosító szolgáltatás, az Ügyintézői Contact Center (ÜCC). Az ÜCC-t egyedi azonosító számmal lehet igénybe venni, amelyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján elérhető 11UK30-as nyomtatványon illetékmentesen lehet kérni. Az ÜCC - személyes jelenlét nélkül - az ügyek telefonon történő intézésének egyedi lehetőségét biztosítja bevallással, folyószámlával, ügyfélkapu regisztrációval, állandó meghatalmazással, törzsadatokról tájékoztatással, bejelentésekkel, közösségi adószám érvényességével kapcsolatos ügyekben. További szolgáltatásként az ÜCC-én keresztül lehet meggyőződni egy esetleges ellenőrzésnél az ellenőrzést végző személy személyazonosságáról és megbízásának érvényességéről, a megbízólevél számáról, az ellenőrzés alá vont adónemekről és időszakról, sőt jövedelemigazolást is lehet kérni. A telefonos ügyintéző szolgáltatás munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8.30-16 óráig, pénteken 8.30-13.30-ig áll rendelkezésre. A telefonos ügyintéző rendszerrel kapcsolatos további információ NAV hivatalos honlapjáról (http://www.nav.gov.hu /) érhető el. 2011.05.10.
Forrás: APEH >> Hirdetés!
Tudta Ön?Az alábbi pályázati lehetőségekre szeretnénk felhívni a figyelmét |